Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος


Γεννήθηκα και κατοικώ με την οικογένειά μου στις Κομποτάδες Φθιώτιδας. Εκεί μεγαλώνω το παιδί μου με αρχές και με αξίες για να προχωρήσει σε έναν κόσμο δύσβατο σαν τις κορυφές του κόσμου.

Εκεί είναι όλη μου η ζωή και η καθημερινότητα. Τον αγαπάω αυτόν τον τόπο. Αγαπάω τη γη που με τρέφει, τη γη που καλλιεργώ και μου δίνει τους καρπούς της με κόπο κάθε μέρα του χρόνου.

Αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα μετά από ώριμη σκέψη, σταθμίζοντας τους παράγοντες: Οικογένεια, Εργασία, Καθήκον.

Δεν μ΄ αρέσει να αφήνω τίποτα στην τύχη. Ως αγρότης, επιχειρηματίας αλλά και αθλητής έχοντας πάνω από 25 χρόνια εργασίας και εμπειρίας, νοιώθω την ετοιμότητα αλλά και την ανάγκη να προσφέρω στην κοινωνία του τόπου μου.

Από τη θέση του Περιφερειακού Συμβούλου θέλω να εκπροσωπήσω, ανθρώπους που γνωρίζουν τι σημαίνει καθημερινή προσπάθεια με σκληρή δουλειά κι αξιοπρέπεια.

Δεν νιώθω διαφορετικός από τους ανθρώπους της διπλανής πόρτας.

Είπα ΝΑΙ στον Κώστα Μπακογιάννη γιατί είναι επικεφαλής ενός συνδυασμού που έχει μέλη και υποστηρικτές από κάθε πολιτική παράταξη, ενός συνδυασμού που δεν βάζει ταμπέλες, που δεν έχει όρια και που βλέπει τον κόσμο όπως εγώ και εσείς.

Οι εκλογές αποτελούν την έκφραση της Δημοκρατίας και δεδομένου ότι στην τοπική αυτοδιοίκηση, η εκλογή των αντιπροσώπων θα επαναληφθεί μετά από μια πενταετία, οι επιλογές του πολίτη πρέπει να αφορούν σε πρόσωπα που στην κουλτούρα τους δεν ταιριάζουν λέξεις όπως νίκη, ήττα, κερδίζω, χάνω αλλά επιλέγομαι, εκλέγομαι, συνεργάζομαι, συμμετέχω και δημιουργώ.

Η τοπική αυτοδιοίκηση έχει σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητά μας, διότι οι αποφάσεις της μας επηρεάζουν όλους. Αυτό πρέπει να συνεπάγεται τη συμμετοχή ανθρώπων με έντιμο παρελθόν, μέσα στη παραγωγική διαδικασία και με όραμα για το μέλλον, έτσι ώστε να καταφέρουν οι αιρετές διοικήσεις να αποκτήσουν αποτελεσματικότητα για την κοινωνία μας.

Σαν αγρότης έχω μάθει να δουλεύω πολύ και σαν αθλητής να αγωνίζομαι σκληρά.

Η επιλογή μου να είμαι πρώτη φορά υποψήφιος σε αυτές τις εκλογές έχει να κάνει με την ανάγκη, που νιώθω, για να προσφέρω στο τόπο που μεγάλωσα, ζω και εργάζομαι.

Είναι επιλογή μου, να μην είμαι άλλο πια θεατής.

Σας καλώ αυτό το δύσκολο, αλλά όμορφο ταξίδι, να το κάνουμε μαζί. Είναι στο χέρι μας να ανεβάσουμε την Στερεά Ελλάδα ψηλά. Αρκεί να το πιστέψουμε και να δουλέψουμε σκληρά γι΄αυτόν το στόχο.

Κώστας Αποστολόπουλος
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με το Συνδυασμό
του Κώστα Μπακογιάννη « ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ »

http://www.lamiareport.gr/ekloges/index.php/periferiakes/item/322-pame-mazi-gia-na-anevasoume-ti-sterea-ellada-stin-koryfi

http://www.lamiareport.gr/ekloges/index.php/dimotikes/itemlist/user/882-k.apostolopoulos